Paginabegin

Nieuws

  • 27-2-2023
    Door middel van de SUP (Single Use Plastics) wetgeving wil de regering het plastic in zwerfafval verminderen. De SUP regeling heeft betrekking op kunststof wegwerpproducten, waaronder verpakkingen die veel gebruikt worden in horeca. Deze stap is gemaakt om het gebruik van plastic (bevattende) disposables te ontmoedigen en bewustwording te vergroten.
    Lees hier wat er allemaal veranderd voor u!
  • 1-3-2022
    Het is alom in het nieuws: de prijsstijgingen in vrijwel alle sectoren. Ook de ijsbranche heeft hier mee te maken. Van grondstoffen, energie, apparatuur, transport, verpakkingsmaterialen tot personeel, de kosten gaan omhoog. Hoe ga je hier als ijsondernemer het beste mee om? Laan Heiloo geeft tips.

  • 7-10-2021
    In de winterperiode sluiten veel ijssalons voor een paar maanden de deuren. Maar ook wanneer het buiten vriest, loont het om ijs te verkopen. Laan Heiloo legt uit hoe je als ijssalon ook in de winter succes boekt.

  • 16-4-2021
    Naar verwachting vieren we de komende zomer weer massaal in eigen land. Voor ijsondernemers betekent dit naast aanpassingen ook nieuwe kansen. Laan Heiloo inspireert ondernemers om ijsproducten op creatieve wijze onder de aandacht te brengen.

  • 29-1-2021
    Laan Heiloo heeft zich afgelopen jaar op een vernieuwende manier in de markt gepositioneerd. “Wij willen een partner in business zijn voor iedere ijsbereider.” Via flyers en het gebruik van online media zoekt de leverancier volop communicatie met de klant en niet alleen voor de verkoop van eigen producten. “We doen er alles aan om de ijsbereider meer geld te laten verdienen.”

  • 7-10-2020
    Afgelopen jaar is Laan Heiloo druk bezig geweest met het moderniseren van haar huisstijl. Het vernieuwen van deze huisstijl hoort helemaal bij de koers die Laan Heiloo nu vaart. Het familiare karakter is gebleven, maar uitstraling, zowel online als offline, is in een modern en nieuw jasje gestoken.

  • 3-9-2020
    Laan Heiloo zette de afgelopen tijd in op digitalisering zonder het persoonlijke contact te verliezen. “Door online meer te bieden, hebben we meer ruimte gekregen voor persoonlijk advies.”

  • 24-2-2020
    Inspireren en informeren, dat worden twee belangrijke pijlers voor Laan Heiloo. Daarmee wil het bedrijf zich
    onderscheiden en meerwaarde bieden aan zijn klanten. Die meerwaarde zit ‘m ook in het doorvoeren van digitale
    verbeteringen. Zo wordt de website vernieuwd en vanaf 1 maart gaat de nieuwe webshop online. “Dan kan men op elk gewild moment bestellen, zelfs om 3 uur ’s nachts”, aldus Charlotte Beek van de afdeling marketing en communicatie. “De snelle levering, iets waar Laan Heiloo om bekend staat, blijft daarbij behouden. Op werkdagen vóór 12 uur bestellen, betekent de volgende werkdag in huis.”


  • 31-1-2020

    Our platform is certified for Microsoft Dynamics NAV & AX, which signifies that the solution has met Microsoft's highest standard for partner-developed software. By successfully meeting all certification requirements, our platform now carries the distinct certification.

  • 5-12-2019
    Inspirerend, verfrissend en familiair. Zo vatten de deelnemers aan het jaarlijkse ijsseminar van Laan Heiloo en Valmar Nederland het event samen. De ene ijsbereider is er al 12 jaar trouwe gast en ziet het als een enerverende afsluiter van het ijsseizoen. Een ander is nieuw in het vak en neemt alle handige tips en trucs als een spons op. Deze 14e editie is het aan MEC3-maestro Francesco Giordano de taak om de deelnemers te verrassen. Dat lukt onder andere met het demonstreren van de vele toepassingen van MEC3’s beroemde Quella Family range.